reklama

Z denníka príšeriek: pomelo a Bonnie (úsmevné zvieracie poznámky)

Na bleskovskách.cz čítam dnes dopoludnia zaujímavosti o pomele ako o ovocí, ktoré je najväčším medzi citrusmi a keďže som naň dostala chuť, pripravila som si takú poriadnu vitamínovú dávku tohto kríženca grapefruitu a pomaranča. Moja Bona opäť milo prekvapila. Kým som telefonovala s kamarátom z moravsko-sliezskej Zeme českého teritória a polievala fialky a bonsaje v mojej izbe, urobila čosi, čo si doteraz nedovolila. Táto malá príšerka z rodu bradáčikov si vyliezla na stôl v kuchyni a s riadnym apetítom si dala môj olovrant.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Avšak očakávaná vitamínová bomba zjavne pôsobí na Bonu opačne: v tejto chvíli odchádza z kuchyne, vydávajúc zvláštne zvuky (je extrovertka) a začala krívať. Nie, nepreháňam, kríva a poriadne! Mám však zvláštny pocit, že to nebude zoskokom z kuchynského stola, keďže Bona je preborníčka v skokoch a malý tajfún v kožúšku. Mám naozaj taký zvláštny a intenzívny pocit, že ide u čudné šamanské praktiky mojej psej priateľky. Alebo divadelné?

Proste si to užíva, to je zrejmé, kríva cez chodbu a otáča za mnou hlavu, či sa na ňou dívam a či si dostatočne uvedomujem, že potrebuje súcit a nie vyhrešiť. Och, občas mám pocit, že je v nej prevtelená malá lesná víla či škriatok, ktorý dokáže ľavou zadnou zahrať akúkoľvek rolu na premiére novej divadelnej drámy Pražského národného. No a práve teraz, po olovrante (ktorý si dala namiesto mňa) dáva jasne najavo, že to vie, že tromfne aj Ilonu Csákovú v roli Kleopatry.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa len v duši usmejem, ale dívam sa za ňou s kamennou tvárou, ktorá neprezradí, aká bude moja ďalšia reakcia. Začnem kričať? Zneistie tá malá psia potvorka? Kdeže! Dobre ma pozná. Odkrívala si to do pelecha v našom pomerne veľkom šatníku, ktorý sa vlastne stál jej izbietkou. Ak chce, podelí sa o svoju spálničku s Adelkou a Picassom, kamarátmi z rodinnej svorky, ale iba ak chce. Verte mi, iba ak chce. A ja sa zas a znovu teším, že som ju pred rokom a pol zachránila z jednej východoslovenskej obce pred zastrelením a privliekla k nám domov. Robí mi život pestrejším a farebnejším. A o pomelo sa s ňou rada podelím. Pretože hoci je z ríše psov, vonia človečinou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pekný podvečer priatelia :)

Andrea Klimková

Andrea Klimková

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  1x

...je zopár vecí, ktoré neodmysliteľne patria k môjmu životu: príroda, ktorá je pre mňa posvätnou, rodina ktorá ma drží nad vodou, priatelia, ktorí stoja pri mne kdekoľvek a kedykoľvek a láska, ktorá dáva môjmu životu zmysel... Zoznam autorových rubrík:  Ekologická etikaO zvieratách a ľuďochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu